این مورد که در حالا حاضر کاتالوگ ها جزو عوامل اصلی فروش محصول ها میباشند از کسی پوشیده نمیباشد .
طراحی کاتالوگ بیش خیس عملکرد و کارایی ها در مورد ی پباده سازی کاتالوگ در درحال حاضر حاضر متمرکز بر داشتن پباده سازی متفاوت نسبت به کاتالوگ های رقبا میباشد . که برای محقق شدن این موضوع می بایست از تجربه و خلاقیت استعمال فراوان کرد .
پباده سازی
کاتالوگ شما و رنگ های مسئله به کار گیری در آن می بایست متناسب با تولیدها باشد برای مثال، کاتالوگی که مربوط به یک بوتیک فروش پوشاک است، می بایست ظرافت و زیبایی را به صورت بکشد برای رسیدن به این انگیزه بایستی از رنگ هایی مثل نقره ای طلایی و یا فیلی به کارگیری کرد .
و برای نمونه یک کاتالوگ که مربوط به فروش اثاثیه بازی خردسالان میباشد بایستی مضاعف جالب و بشاش باشد و در آن می بایست در آن از رنگ های واضح استعمال کرد .
برای
پباده سازی کاتالوگ از فونت های مضاعف بسیار به کارگیری نکنید از یک یا این که در بیشترین وضعیت از دو فونت استعمال کنید . و در هر کدام از آن ها از حالت های bold و italic به کارگیری کنید، این عمل باعث می شود که یک هارمونی به وجود بیاید .
به تیتر یک قانون کلی از حداکثر از دو و یا سه فونت به کار گیری نمایید . برای مثال برای پاراگراف ها از یک فونت و برای تیتر ها از فونتی دیگر استفاده فرمایید .
دارای اهمیت
ترین بخش از پباده سازی کاتالوگ عکس ها هستند درون کاتالوگ های شما باید از عکس هایی با کیفیت بالا ، نورپردازی عالی و رنگ پس قضیه ی مناسب استفاده شود . ما به شما عکس هایی را که رزولوشن آن ها 300 DPI است را توصیه میکنیم .
و این را در لحاظ داشته باشید که خوبتر می باشد از مراکزی که در مسئله عکاسی فن ای میباشند کمک بگیرید .
از
حالت تأکیدی برای تولیدات تازه به کارگیری و در حالا فروش به کار گیری کنید در بخش مربوط به عکس ها از وضعیت ها و افکت هایی استفاده فرمایید که به مشتریان بفهمانند که محصولاتی که در درحال حاضر مشاهده ی آن ها میباشند نو می باشند و یا هم اکنون در اکنون فروش هستند .
سعی
کنید کاتالوگ شما دارای طراحی مستحکمی باشد پباده سازی کاتالوگ زمان نیکی برای branding می باشد . مشتری های شما مدل کاغذ آرایی، سرمشق های به کار رفته در کاتالوگ شما را با دقت به جور سرویس ها شما می شناسند .
همان
طور که استحکام در پباده سازی کاتالوگ اصلی هست ممکن میباشد خسته کننده هم باشد در بعضی از صفحه ها از برگه آرایی مختلف خیس استفاده فرمائید . از این مورد می توانید در دو ورقه ی مرکزی کاتالوگ خویش استفاده نمایید . اما مراقب باشید بیش از حد از این تکنیک استعمال نکنید .
طرز
استعمال از فضای سپید را یاد بگیرید عملکرد فرمایید در صفحه های کاتالوگ بیش از حد از داده ها و تصاویر به کار گیری نکنید . به جای آن در برخی بخش ها فضاهایی را خالی بگذارید تا مشتریان اندکی به چشمان خویش استراحت دهند .
مراقب
دسته کاغذی که برای جلد کاتالوگ خود استفاده میکنید باشد شما دو گزینش در این مسئله دارید یک این که از کاغذی انعطاف پذیر استفاده بکنید و دو این که از کاغذی خشک و کلفت به کار گیری نمایید .
در صورتیکه کاغذ انعطاف پذیر باشد کاتالوگ راحت خیس جب به جا و این دست به آن دست می شود . در حالی که در شرای کم آب و زخیم باشد و وضعیت مقوایی داشته باشد استحکام کاتالوگ بالا می رود .
درباره این سایت