در دنیای امروز، برد در عمل و تجارت تا حدی متعددی وابسته به تاثیرگذاری مراودات و ارتباطات بازاریابی دارد . برقراری ارتباط اثرگذار با مشتریان بالقوه برای هر سازمان از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و در این فرمان یکی از شایسته ترین و کارآمدترین ابزارها بروشور می‌باشد .

طراحی کاتالوگ

بروشورها به تجاز و بازاریاب ها امداد می نمایند تا اهداف خویش را دنبال و به آن ها دست پیدا نمایند . این مرجع ارتباطی جزییات با اهمیت و جامعی در مورد تولیدها کمپانی را به شکلی دیدنی و دیدنی در اختیار بیننده قرار می دهد . در اصل پباده سازی بروشور صورت انتقال داده ها را جالب و خوش آیند می نماید . در شرای شما داده ها راجع متاع تان را سوای یک بروشور با پباده سازی رشته ای و مناسب ارائه نمایید نه صرفا تاثیر خاص و موثری ندارد بلکه با بی میلی اشخاص روبرو می شود .

برای تجار و صاحبان شغل ها با اهمیت میباشد که یک بروشور با طراحی مناسب گزینش نمایند که با اطلاعات مربوط به جنس یا گونه سرویس رسانی که انجام می دهند همخوانی داشته باشد .



نکاتی

که باید هنگام پباده سازی بروشور به یاد داشته باشیم





لوگو




درصورتی که قصد استارت عمل تجاری دارید، لوگو یکی از گزینه های دارای اهمیت و مهمی می باشد باید به طبع آن را داشته باشید . لوگوی یک شرکت سمبل تجارت و عمل و منعکس کننده مدل عمل شماست . ارائه لوگو در آیتم ها و ابزار ارتباطی از پاراگراف بروشور می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به یادماندنی نقش مهمی ایفا کند .



رنگ




رنگ ها بیان کننده ترین و پر مفهوم ترین موادسازنده هر طرح می باشند . ممکن هست چاپ طرح های رنگی گران باشد اما بکار بردن رنگ در پباده سازی بروشور قیمت این هزینه را دارد . با استفاده از رنگ بندی متنوع و دیدنی خویش را به مدل ای پررنگ تر و دیده گیر تر در بروشور معرفی می نمائید .

متوسط زمانی که یک فرد صرف نگاه کردن به یک بروشور می کند 7 ثانیه است، و این رنگ است که بیننده را ترغیب به دقت و صرف برهه زمانی اکثر می کند . بروشورهای متعددی روی میز مشتریان و یوزرها شما وجود دارد، که دراین در میان بروشور شما بایستی جلب توجه نماید و بدرخشد .

هیچ چیز به جز رنگ قشنگ و دیدنی به دیده نمی گوید به اینجانب نگاه کن!


عکس

ها



بروشور خود را با متن ها و مطالب خسته نمایند دچار خفگی نکنید . یکی از عناصری که یاری می نماید بروشو شما جلب دقت نماید عکس ها و موادتشکیل دهنده گرافیکی می‌باشند که بینندگان را مجذوب و شیفته می نمایند . براین اساس صرف هزینه های بالا برای تهیه یک عکس مناسب ارزش دارااست .



حق تقدم

بندی



اکثر اشخاص ابتدا به تصاویر، آن گاه به رئوس مطالب و در پایان به جزئییات اعتنا می نمایند . این ضابطه را در پباده سازی بروشور خود در حیث داشته باشید و مطالب با اهمیت خیس و داده ها فروش را با امداد تصاویر و رئوس مطالب پررنگ و جلو روئت کرد قرار دهید .



فرمول

"کمترین بیشترین است"



"کمترین بیشترین است" دارای اهمیت ترین قانون پباده سازی میباشد که سبب ساز می شود دقت مشتری بیش از 7 ثانیه به بروشور جلب شود . همیشه وقتی متن مو جود در بروشور ناچیز باشد خواننده هدف بیشتری برای قرائت پیدا می کند . همچنین بیش از 3 جور فونت برای نوشته بورشور به کار گیری نکنید و همت فرمائید فونت های خوانا را بکار ببرید .



یکنواختی




فقط یک فضای کوچک از بروشور را با رئوس مطالب بزگ لبریز نکنید . برای رئوش مطالب، بدنه نوشته و زیرنویس ها از فونت و سایز یکنواخت و سازگار استفاده نمائید . با این فعالیت بروشور شما نما و ظاهر دلپسند تری پیدا می نماید .



فضا




تلاش کنید اولِ نوشته ها را با نقطه گذاری معلوم فرمائید و تا حد امکان جمله ها را کوتاه و مختصر نمایید، این سبب می شود عشق خواننده به قرائت مطالب بیشتر شود . میان خطوط فاصله مطلوب ایجاد فرمائید تا بروشور جذاب خیس و خوانا خیس باشد . همینطور کلمات را فراوان به هم نچسبانید .



ویرایش




در‌صورتی‌که در بروشور شما خطا املایی وجود داشته باشد، گرامر جمله ها ضعیف باشد، اشتباهی در طراحی و یا ارائه اطلاعات صورت داده لاشد، عمل طاقت فرسا و حوصله فرسای شما به هدر خواهد رفت . از یک ویراستار بخواهید بروشور شما را دستکاری نماید تا هیچ مدل اشتباهی در نوشته و یا طرح آن وجود نداشته باشد . پس از آن بروشور را به چند فرد راستگو نشان دهید تا حیث خویش را راجع به آن اعلام کنند .

در‌صورتی‌که از لحاظ مالی در مضیقه هستید، بهتر است عمل بازنویسی بروشور را دو بار انجام دهید . در نقطه پایان قبل از این‌که طرح را برای چاپ بفرستید، فهرستی از افرادی که بروشور را تایید خواهند کرد تهیه و تنظیم کرده و مطمئن گردید هر یک از آن ها به فیس سلسله مراتب اسکن بروشور را امضا کرده اند .


طراحی کاتالوگ اهمیت

تصاویر برای بروشور



تصاویر و عکس ها برای یک پباده سازی موءثر بسیار کلیدی می‌باشند . آن ها خواننده را مجذوب محتوای بروشور می نمایند و کمک می نمایند خواننده فهم بهتری از عمل شما پیدا کند . برای داشتن یک ارتباط اثرگذار و موءثر می بایست تصاویر را با توجه تعیین و آن هایی را که فلسفه و تصویر کار و شرکت شما را به خیر بیان و پیشرفت شما را تضمین می نمایند به بروشور خویش بیشتر فرمایید . این دستور شما را در رسیدن به اهدافی که به خاطر آن ها تبلیغ می فرمایید امداد می نماید .

در ادامه یک‌سری تصویر مطلوب و تاثیرگذار را می بینید .



عکس

محصولات



می بضاعت و توان اظهار‌ عکس تولیدها مهم‌ترین گزینه جلب کننده و محرک می‌باشد که می توانایی در بروشور بکار موفقیت . در معرض نمایش قرار دادن تولیدات و خدمت هایی که شما ارائه می فرمایید در بالا بردن مقدار فروش و بازاریابی مال دوچندان کلیدی می باشد . البته باید توجه لازم بکار برده شود تا بروشور مشابه کاتالوگ نشود . شما می توانید بهترین عکس از گزینه های اساسی کمپانی خود را در پباده سازی بروشور بکاربرید تا مشتریان و افراد انگیزه را خوبتر به خود جذب کند .



عکس

های گروهی



عکس های تیم یا این که گروه حاضر در کمپانی شما می بایست حتما در برشور گنجانده شود . شما می توانید عکس هایی از اشخاص تازه استخدام شده نیز بیش تر فرمائید . شما با معرفی اعضای تیم تان می توانید به اشخاص خوش آمدگویی نمائید .

با این عمل مشتریان و مصرف کنندگان تولیدها شما اکثر متشکر و سپاسگزار فعالیت شما خواهند بود چون این گونه با افرادی که پشت صحنه ساخت هر جنس میباشند و همچنین با خدمات آن ها آشنا می شوند .


چهره‌ای

از محل کار فعالیت سعی نمائید عکسی از محل کار کار یا این که کمپانی خود در بروشور قرار دهید . سازماندهی و دکوراسیون فیزیکی محل کار فعالیت شما بازتابی از همت شما و کارمندان تان میباشد . یک محیط آراسته و منظم، میزان نظم و نرتیب و حرفه ای بودن کمپانی شما را به مصرف کنندگان نشان می دهد .




اشکال

بروشور




بنا بر سایز و شکل صفحات، بروشورها اشکال مختلفی دارند .

همگانی ترین بروشورها عبارتند از:


بروشور

دو لت



بروشور دو لت شایسته ترین رویه برای تبلیغ فعالیت و فعالیت تجاری شماست، چون تلاوت مطالب آن آسان خیس و زمانی که صرف قرائت آن ها می شود کمتر می‌باشد . بروشورهای دولت به استدلال این که قابلیت تلاوت و حمل بهتر و سهل وآسان تری دارا هستند در رقابت های تجاری نقش با اهمیت تری ایفا می نمایند .


بروشورهای

سه لت



موفقیت خویش را با طراحی بروشورهای سه لت تضمین فرمایید . پباده سازی بروشورهای سه لت یک عدد از رایج ترین شکل های طراح بروشور میباشد که هیچ گاه نمی توانایی اهمیت آن را انکار کرد . با اهمیت ترین خصوصیت این بروشور این هست که فضای زیادی برای ارائه داده ها در آن وجود دارد . این جور بروشور اغلب به تیتر اطلاع رسانی های تبلیغاتی اثر گذار مسئله استفاده قرار می گیرد .



بروشورهای

Gate-fold (ضمیمه)



بروشورهای Gate-fold یکی از ابزارهای مهم و تاثیر گذار در بازاریابی می‌باشد که در صورتی‌که به راه مناسب مسئله استعمال قرار گیرد نتایج چشم گیر و قابل توجهی به دنبال خواهد داشت . درصورتی که چه هزینه چاپ این نوع بروشور بخش اعظم از چاپ بروشورهای عادی است، ولی در گونه خود منحصربه‌فرد به شخص و امروزی می باشد .



بروشور

Z-fold

بروشورهای Z-fold اغلب به عنوان بروشورهای بروشورهای سه لت مسئله به کارگیری قرار می گیرند، چون نظیر بروشورهای سه لت دارای سه تا یا لایه می‌باشند . این بروشورها دربرگیرنده 6 پنل می‌باشند که یک عدد از آن ها پنل رویی و یک عدد پنل پشتی به شمار می آید . سایر پنل ها پنل های داخلی می‌باشند . این دسته بروشور اکثر اوقات برای ارائه داده ها محصول و جزییات شرکت موضوع استعمال قرار می گیرد . به برهان این که قیمت این مدل بروشور با ارزش بروشورهای سه لت برابر میباشد استفاده از آن‌ها رایج خیس می باشد .

امیدوارم با ارائه این پست توانسته باشیم داده ها سودمندی در مورد طراحی موءثر یک بروشور در اختیار شما قرار داده باشیم .


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دروازبانی دانلود فيلم جديد ریحان گراف Matthew طراحی سایت فروشگاهی پیاله Dustin هنرستانی Gabriel Nicolas